Sleva 10 000,- Kč při využití financování s vybranými partnery.; VYUŽIJTE NAŠE VÝHODNÉ FINANCOVÁNÍ. Benelli TRK 702X je čistě dobrodružný motocykl; extrémně všestranný; obratný a ovladatelný; navržený tak; aby zvládl jakýkoli typ trasy; na asfaltu i v terénu; a postavený tak; aby se vydal na nová a vzrušující dobrodružství. Vášeň; svoboda a zábava v jediné motorce; ať už se vydáte kteroukoli cestou a bez omezení vaší touhy cestovat. TRK 702X je vyzrálá motorka; ideální pro ty; kteří chtějí pevný; odolný; snadno udržovatelný a autentický motocykl. Je to motocykl schopný zaručit optimální výkon; aniž by jezdce dostala do potíží. Motocykl TRK 702X je od počátku vyvinutý výzkumným a vývojovým střediskem Benellli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller Benelli TRK 502X; nejprodávanější motocykl v Itálii 2020; 21; 22; 23. TRK 702 se stává nejprodávanějším motocyklem v Itálii i v počátku sezony 2024 TRK 702X se vyznačuje jedinečným a extrémně rozpoznatelným designem; sdíleným se silniční verzí TRK 702 s hladkými a dynamickými liniemi; které tomuto motocyklu propůjčují velmi agresivní charakter se silnou identitou motocyklů Benelli. Design TRK 702X vzešel z potřeby vyvinout zviditelnění nejcharakterističtějších stylistických designových prvků a jejich přeměna na rysy charakteristické pro rodinu TRK. Prvky jako je světlomet s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky; nebo design nádrže s oblastí kontaktu s nohama jezdce vyrobenou z kovu; zajišťující maximální volnost pohybu bez snížení kapacity nádrže; s obsahem velkorysých 20 litrů. Další charakteristické rysy nového TRK 702X; sdílené s ostatními novinkami v této řadě; jsou zadní madla; která jsou navržena; aby nabídla maximální pohodlí pro cestující; a zároveň poskytla velmi důležitý stylistický prvek; definující zadní část motocyklu. Konstrukce; která se dokonale integruje se zcela novým dvouválcovým motorem Benelli o objemu 698 ccm; navrženým jako výsledek zkušeností získaných při vývoji motorů o objemu 500 ccm a 800 ccm; ze kterých se zrodila tato nová platforma. Vyznačuje se technickými řešeními používanými již v minulosti; ale upravenými podle logiky snížení hmotnosti a rozměrů. Stejně jako u silniční verze; tlukoucí srdce TRK 702X poskytuje výkon 70k (51; 5 kW) při 8000 ot./min a točivý moment 70 Nm při 6000 ot./min; vždy připravený a působivý. Vyznačuje se proměnlivým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec; s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky. Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW. Převodovka je 6stupňová; vyjímatelná; které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu; která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení ''Antihopping''. Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli -charakteristický pro motocykly ''House of the Leoncino''; vyvinutým přesně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Optimální vyvážení TRK 702X je navržené tak; aby nikdy nepřivedlo jezdce do potíží a dělá z něj perfektní Adventure motocykl určený pro dlouhé výlety bez ohledu na typ trasy; a to i díky nastavení odpružení; které se skládá z upside- down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a zadní kyvné vidlice ze slitiny hliníku; s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku; se zdvihem 173 mm na zadním kole. Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm na předním kole s dvoupístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm na zadním kole s jednopístkovým plovoucím třmenem. Přední kolo 19” a zadní kolo 17” s ráfky z hliníkové slitiny a s výpletem ocelovými špicemi jsou osazeny pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR. Přední kolo o rozměru 110/80 a zadní kolo o rozměru 150/70. Přestože TRK 702X je rozhodně dobrodružnou motorkou; zvláštní pozornost je věnována pohodlí a funkčnosti. Stejně jako silniční verze je i tento nový TRK 702X standardně vybaven moderní funkční kapotáží s dokonalou aerodynamikou a ochranou jezdce i spolujezdce - charakteristickou pro všechny modely řady Benelli TRK. Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702X; dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž; která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci. Kapotáž má vynikající aerodynamiku a neruší ji ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži. Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost: - přední část kapotáže společně s předním ''zobákem'' tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola; který ve vyšších rychlostech omezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách. - kapotáž je precizně tvarována tak; že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením. - přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu; jsou výrazně viditelnější; lépe čistitelná a méně náchylná na poškození. - již předchůdce TRK 502 je znám tím; že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem; ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je. Volitelnou výbavou jsou vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce; které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek; aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci. Pro vyznavače vyšších větrných štítů je možnost objednat i vyšší štít. Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyklu tvořena párem rukojetí; pro bezpečí spolujezdce; ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak; aby byla zajištěna maximální kapacita; ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a jsou dodávány k motocyklu jako volitelná výbava. TRK 702X byl díky vývoji ergonomie; kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům; přizpůsoben tak; aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí 836 mm; což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii. Jako doplněk je možnost objednat snížené sedlo. Vzhledem k tomu; že je TRK 702X navržen pro opravdu dlouhé trasy; je vybaven nádrží o objemu 20 litrů /nejvíce ve své třídě/. Nádrž byla přepracována tak; aby umožnila jezdci pohodlnou jízdu v offroad pozici. Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety; kdy výrazným charakteristickým prvkem všech modelů řady Benelli TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže. Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702X vybaven zcela novým - 5'' TFT barevný displej s vysokým rozlišením; který má připojení bluetooth pro propojení s chytrým telefonem a zobrazení příchozích hovorů a dalších funkcí. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702X vybavit inovativní palubní kamerou integrovatelno do předním zobáku motocyklu; která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu s možností připojení přes wifi motocyklu. Standardní výbavou je centrální stojan; kryt motoru; kryty rukojetí. MOTOR A PŘEVODOVKA Typ motoru - Kapalinou chlazený; čtyřdobý; řadový dvouválec; dvojitá vačková hřídel DOHC; proměnlivé časování; s posunem klik 180° Vrtáníx zdvih - O83*64; 5 mm Zdvihový objem - 698 ccm Max. výkon - 51; 5KW @ 8000 rpm; možno i jako 35KW Max. točivý moment : 70 Nm@6000 rpm / 58Nm@5250rpn/ Převodovka – 6-ti stupňová Sekundární převod – řetězem Rám - příhradový trubkový prostorový PODVOZEK Přední brzdy - dva plovoucí kotouče O 320mm; brzdiče 2pístky s ABS Zadní brzda - kotouč O260mm; plovoucí brzdič; jeden pístek s ABS Odpružení předního kola – Upside-down O 50mm; zdvih 140mm Odpružení zadního kola – centrální tlumič nastavitelné předpětí; nastavitelný útlum; zdvih kola 173mm Přední kolo; zadní kolo - ráfek a střed hliníková slitina; výplet ocelové špice Pneumatika přední - 110/80/ R19 Pneumatika zadní - 150/70/R17 ROZMĚRY A HMOTNOSTI Délka - 2225 mm Šířka bez zrcátek – 915 mm výška /bez zrcátek/ - 1410mm nízké plexi 1475mm vysoké plexi výška sedla – 836 mm standart sedadlo. Možno snížené sedlo světlost – 210 mm Hmotnost vč. paliva a náplní – 235 Kg Objem palivové nádrže - 20L Rezerva - 3L PŘEDNOSTI TFT Display - standard Bluetooth pro připojení k Smartphonu - standard Wifi připojení - standard B-Box - standard Benelli App - standard Antihoppingová spojka - standard Kryt motoru - standard Kryty rukou s hliníkovou výztuhou - standard Centrální stojan - standard Palubní kamera /předpříprava/ - volitelné Padací rámy - volitelné Rámy na kufry - volitelné Kufry hliníkové 124L - volitelné Vyhřívané sedlo /předpříprava/ - volitelné Vyhřívané rukojeti /předpříprava/ - volitelné;
Prodejce registrován na tutut.cz od 03.12.2020