Britská společnost GTO Engineering patří k renomovaným specialistům na vozy Ferrari. Nyní se pustila do nového projektu přezdívaného Moderna.
Projekt Moderna má být oslavou toho nejlepšího ze 60. let minulého století s použitím nejmodernějších technologií a materiálů. Základem vozu inspirovaného legendárním Ferrari 250 SWB zůstane jako u originálu ocelové trubkové šasi doplněné o lehké hliníkové pomocné rámy. Většina zbytku vozu je z karbonu stejné specifikace, jaký je používán v F1. Dveře a kapota však jsou z hliníku, aby byla jednak zachována nízká hmotnost, ale zároveň pocit z klasického vozu.
Pod lehkou karoserií se pak skrývá veskrze závodní technika, což má umocnit zapojení řidiče, jeho prožitek a využitelnost vozu. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena a využívají větší ráfky než původní auto, takže je možné použít větší brzdy a snížit neodpruženou hmotnost. Výkonný ředitel GTO Engineering Mark Lyon k projektu Moderna řekl, že klíčové jsou pro něj dva aspekty – nízká hmotnost a motor. Na váze tohle auto ukáže méně než tunu a motor bude blíže nespecifikovaný V12 se čtyřmi vačkovými hřídeli, který v GTO Engineeringu dobře znají a umí jej patřičně upravit. O parametrech a jízdní dynamice se tisková zpráva ovšem vůbec nezmiňuje. Projekt Moderna má být maximálně přizpůsobitelný požadavkům zákazníků z pohledu barev, výbavy a doplňků, zároveň má nabídnou množství možností nastavení podvozku, převodovky atd. Každý nový vůz pak bude na postaven přesně dle specifikací zákazníka a půjde tak o originál. Všechny vozy budou vyráběny ručně ve Velké Británii.