Hybridní supersport SF90 je nyní k dispozici i ve verzi Spider a zároveň přináší několik vylepšení. Zkrátka nepřijdou ani ti, co si chtějí nechat cuchat tupé na okruhu.
Největší změnou Ferrari SF90 Spider je pochopitelně skládací pevná střecha. Ta se poprvé objevila už na 458 Spider, ovšem SF90 dostalo v mnohém vylepšenou. Je o 40 kg lehčí, za což vděčí hliníkovému skládacímu mechanismu a novinkou je i elektricky ovládané okno, které eliminuje turbulence v interiéru. SF90 Spider je plug-in hybrid, což znamená, že srdcem vozu je přeplňovaný V8 s výkonem 780 koní, kterému pomáhá jeden elektromotor umístěný mezi V8 a převodovkou a dva elektromotory na přední nápravě. Celkový výkon? 1000 koní! O jejich přenos se stará nová osmistupňová dvouspojková převodovka, která je navzdory jednomu „kvaltu“ navíc rozměrově menší než předchozí sedmistupňová, je o 10 kg lehčí, přenese o 20 % vyšší točivý moment (900 Nm) a řadí o 30 % rychleji. V čistě elektrickém režimu pak SF90 Spider ujede asi 25 km rychlostí maximálně 135 km/h.
Jak už je dnes prakticky nutnost, řidiči s krocením auta pomáhá celá řada berliček systému kontroly trakce eTC, elektronicky řízeného zadního diferenciálu nebo torque vectoringu. Pro nadšence jezdící na okruhu je v nabídce paket Assetto Fiorano, který přináší například tlumiče Multimatic odvozené ze závodních Ferrari, nejrůznější karbonové a titanové doplňky, jež snižují hmotnost vozu o 21 kg, karbonové zadní křídlo nebo lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Zvolit můžete i dvoubarevné lakování. Mnohem důležitější než barvičky je ale fakt, že s paketem Assetto Fiorano SF90 Spider generuje při 250 km/h přítlak odpovídají 320 kg. A dynamika? 0-100 km/h za 2,5 sekundy, 0-200 km/h za rovných sedm sekund a obráceně 100-0 km/h ne méně než 30 metrech! Maximální rychlost činí 340 km/h.